Методичний кейс
- Деталі
-
Опубліковано: 09 червня 2015
«Дати людині щастя улюбленої праці – це значить допомогти їй знайти серед безлічі доріг ту, на якій найяскравіше розкриваються індивідуальні творчі сили
і здібності її особистості» В. Сухомлинський
Науково-методична проблема ліцею:
"Використання інноваційних технологій навчання та виховання як умови модернізації освіти та особистісного розвитку суб'єктів навчально-виховного процесу "
Методична робота в нашому навчальному закладі спланована згідно нормативно-правових освітянських документів, Концепції гімназії та Програми стратегічного розвитку, з врахуванням змін та новацій в галузі освіти.
Система науково-методичної роботи ліцею спрямована на:
Ø Здійснення методичної роботи як умови фахового впровадження сучасних освітніх стандартів;
Ø Формування професійно-педагогічної культури вчителів;
Ø Формування у педагогів позитивної мотивації до підвищення власної фахової майстерності та інноваційної діяльності;
Ø Продукування нових ідей і педагогічних технологій;
Ø Забезпечення психологічного супроводу педагогів;
Ø Розвиток творчості та професійної майстерності педагогів;
Ø Формування самоосвітніх компетентностей;
Ø Забезпечення методичного супроводу роботи з обдарованими дітьми;
Ø Забезпечення інструментарію для здійснення діагностичних та моніторингових досліджень.
У ліцеї створено сприятливі умови для ефективної науково-методичної роботи, творчих пошуків педагогів.
Запроваджуємо різноманітні форми методичної роботи:
- індивідуальні (наставництво, консультування, самоосвіта),
- групові (методкомісії, циклові комісії, динамічні групи),
- масові (педради, семінари, семінари-практикуми, педагогічні читання, методично-оперативні наради, засідання тощо).
Методична робота здійснюється за напрямками:
- вивчення потреб вчителів у методичних і психологічних консультаціях;
- робота з молодими вчителями;
- робота методичних угрупувань (предметних кафедр, творчих та динамічних груп);
- здійснення моніторингових досліджень;
- атестація педагогів ліцею;
- реалізація інноваційних проектів;
- видавнича діяльність;
- участь педагогів у професійних конкурсах, проектах.
Функції методичної роботи
1. Організаційно-методична допомога проведення відкритих уроків, суспільно-педагогічних акцій; творчих звітів, творчих портретів; конкурсів професійної майстерності.
2. Інформаційно - аналітична діяльність :
§ вивчення стану викладання основ наук та результатів навчальної діяльності;
§ визначення термінів проведення діагностичних контрольних робіт і тестування з різних предметів;
§ підбір діагностичних тестів і контрольних робіт на основі тематичного планування;
§ проведення педагогічного аудиту з використанням різноманітних форм і методів;
§ визначення основних напрямків індивідуального супроводу вчителів на основі аналізу результатів педагогічного аудиту.
3. Консультативно-методична робота:
§ індивідуальна робота з вчителями різної кваліфікації;
§ розробка разом з вчителями тематичного і поурочно планування;
§ робота з удосконалювання сучасних навчально-методичних комплексів;
§ організація позакласної роботи з предметів, проведення олімпіад, наукових конференцій;
§ участь у педагогічних проектах
4. Забезпечення безперервного підвищення кваліфікації вчителів:
§ систематизація роботи з проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації;
§ провадження в практику роботи вчителів досягнень сучасної педагогічної науки,
організація тематичних занять, практикумів, лекцій;
§§ участь вчителів ліцею в конкурсах педагогічних досягнень, оглядах, виставках, конференціях;
§ активне здійснення зв'язків з ХОІППО та районним методичним кабінетом;
§ стимулювання педагогічних досягнень вчителів.
5. Атестація вчителів
§ організаційно-методична допомога вчителям, які проходять атестацію;
§ складання індивідуальних планів підготовки до атестації з кожним вчителем;
§ діагностика і експертиза педагогічної діяльності вчителів, що атестуються.
Педагогічна ідея – це крила, на яких підноситься
колективна творчість. Ідея надихає колектив,
і починається найцікавіше й найпотрібніше у шкільному
житті – колективна дослідницька робота.
В.Сухомлинський
Основним гарантом державотворення є високоякісна освіта, а гарантом якості освіти – високопрофесійний вчитель. Існує вислів: „Є хороший вчитель – є майбутнє у держави”.
Сьогодні школу не можна уявити собі без згуртованого колективу, дружнього союзу однодумців. До складу педагогічного колективу входять висококваліфіковані вчителі, які готові до роботи в сучасних умовах і прагнуть досягати нових освітніх результатів.
Педагогічний колектив нашого ліцею гнучко реагує на запити часу, варіює, шукає ефективні шляхи і методи навчання. Зміни, що сталися в освітянському просторі, знайшли своє відображення і в науково – методичній роботі, що є складовою частиною освітнього процесу в ліцеї.
Діяльність вчителів нашого ліцею – це сплав творчої думки і натхненної праці. Стимулом педагогічної творчості є визнання батьків та учнів. Рушійною силою – прагнення якомога краще вчити дітей. Базою творчого підходу до діяльності – поєднання традиційного та інноваційного в освітньому процесі.
Мета науково–методичної роботи – підтримувати діловий тонус педагогів, допомагати в подолані труднощів, сприяти розвитку творчого потенціалу вчителів.
Всі наші педагоги такі різні, але безмежно закохані у свою справу, цінують прекрасне, прагнуть досконалості. А найголовніше – вони люблять своїх учнів, адже школа через учителя вчить дитину жити у світі прекрасного, щоб краса світу творила красу в самій людині і навпаки. В цьому процесі немає головного і другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох пелюсток, що створюють красу квітки. Тут усе головне – і урок, і взаємини між учителем і учнем, і позаурочна діяльність.
ПРЕДМЕТНІ КАФЕДРИ
Банк запровадження інноваційних технологій |
||||||
|
Виставка педідей |
|||||
Педагогічна творчість і формування творчої активності |
||||||
Філософія Нової української школи |
||||||
Результати обласної виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» (2020 рік) |
||||||
Результати обласної виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» (2021 рік) |
Звіт про підсумки методичної роботи
2019-2020 н.р. |
2020-2021 н.р.
|
2021-2022 н.р. |